logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Aukcja miesięcznika ELLE dla ,,Dziewczyn Przyszłości”
18.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Aukcja miesięcznika ELLE dla ,,Dziewczyn Przyszłości”



W serwisie Allegro trwa się charytatywna aukcja miesięcznika ELLE. Dochód z aukcji zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”.

Celem konkursu jest promocja i wsparcie wybitnie uzdolnionych studentek kierunków ścisłych, technicznych, przyrodniczych i medycznych, które mają już na swoim koncie pierwsze sukcesy naukowe, w dziedzinach do niedawna uznawanych za domenę mężczyzn. Misją organizatorów – miesięcznika ELLE oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego – jest uhonorowanie, młodych i ambitnych ,,Dziewczyn Przyszłości”, dla których nauka jest życiową pasją i które już na etapie studiów prowadzą samodzielne badania naukowe.

W tym roku aukcje ELLE wsparło kilkudziesięciu darczyńców: osobistości ze świata mody, sztuki, show-biznesu i polityki, a także luksusowe marki. Podczas aukcji będzie można wylicytować wiele unikatowych przedmiotów, w tym m.in.: bursztynową broszkę od Pierwszej Damy Anny Komorowskiej, reprodukcję bransoletki Jaqueline Kennedy przekazaną przez Jolantę Kwaśniewską, naszyjnik z bursztynów od Małgorzaty Tusk oraz zbiór ponad 40 najsłynniejszych przemówień prezydentów Stanów Zjednoczonych „My Fellow Americans” od Minister Barbary Kudryckiej.

Na aukcji pojawiły się m.in. sukienki projektu Macieja Zienia, Dawida Wolińskiego, duetu Paprocki & Brzozowski czy marki La Mania, a także chusta projektu Gosi Baczyńskiej oraz gorset i komplet bielizny Sienna EVA MINGE & ESOTIQ. Do zdobycia będzie też nie tylko sukienka od Violi Śpiechowicz, ale również spotkanie z projektantką w jej pracowni.

Przedmioty na licytację przekazały także: Katarzyna Cichopek – bransoletki Republiki Artystycznej, Beata Sadowska – skórzaną torbę ZOUZA, Sonia Bohosiewicz – skarbonkę w kształcie Matrioszki z serialu „Aida”, Anna Dereszowska – swoją debiutancką płytę „Już nie zapomnisz mnie” z autografem.

Na zwycięzców aukcji czekają nie tylko przedmioty, ale również m.in. zaproszenia na plany zdjęciowe: programów „Kawa czy Herbata?”, „Miasto Kobiet”; seriali „Misja Afganistan”, „Czas Honoru”; lekcja gotowania pod okiem szefa kuchni hotelu The Westin Warsaw oraz warsztat kulinarny dla 2-4 osób z rodzeństwem Kręglickich, w ich wybranej restauracji.

Dodatkowo będzie można wylicytować plakat filmu „Kot w butach” z autografami Antonio Banderasa i Salmy Hayek, platynową płytę „Crazy love” podpisaną przez Michaela Bublé.

Cały dochód z aukcji ELLE zostanie przekazany na stypendia naukowe dla laureatek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Sklodowskiej-Curie”. Główna nagroda w tym roku to stypendium naukowe w wysokości 20.000 złotych.

W poprzednich edycjach konkursu, dzięki środkom zebranym podczas aukcji ELLE, nagrodzono
21 młodych kobiet, którym przyznano stypendia o łącznej wartości 124 tys. złotych. Dodatkowo laureatkom konkursu ufundowano udział w prestiżowych, międzynarodowych konferencjach naukowych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek