logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.02.2014

Atlas Estates przekazała telewizory na cele społeczne



W sezonie świąteczno-noworocznym firma Atlas Estates przeprowadziła akcję charytatywną pod nazwą „Okno na świat”, w ramach której przekazała łącznie 80 telewizorów 16 różnym placówkom oświatowym oraz pomocy społecznej.

Wśród obdarowanych znalazły się domy dziecka, szkoły i przedszkola oraz placówki opiekuńczo-wychowawcze działające na rzecz dzieci i rodzin, znajdujące się w większości w Warszawie i okolicach. W akcji przekazywania odbiorników brali udział pracownicy Atlas Estates w ramach wolontariatu pracowniczego.

Jednym z beneficjentów akcji jest Zespół Szkół Specjalnych nr 109 w Warszawie. Jego dyrektor, Małgorzata Dońska-Olszko, wyjaśnia, w jaki sposób szkoła korzysta z otrzymanego sprzętu: W naszej placówce uczą się dzieci oraz młodzież z niepełnosprawnością ruchową i złożoną. Wiele dzieci nie może pisać ręcznie, ale z powodzeniem posługuje się nowoczesną technologią. Telewizory otrzymane w darze od Atlas Estates wykorzystujemy przede wszystkim jako monitory w zestawie z komputerem. Wielkość ekranu ułatwia naukę i czyni ją dostępną również dla tych dzieci, które mają problemy związane z postrzeganiem obrazu. Jesteśmy wdzięczni za otrzymane pomoce edukacyjne. Dzięki tego rodzaju inicjatywom możemy podnosić jakość edukacji dzieci z niepełnosprawnością, a także zwiększać ich motywację do nauki.

Atlas Estates zdecydował się przekazać telewizory LCD marki Philips w związku z okresową wymianą sprzętu w warszawskim hotelu Hilton, którego budynek należy do firmy. Wszystkie sprzęty są w dobrym stanie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek