logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Artur Barciś zagrał procent
05.04.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Artur Barciś zagrał procent

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Artur Barciś, przy pomocy wolontariuszki, zagrał jeden procent w kampanii Federacji Polskich Banków Żywności. Aktor jest twarzą akcji przebiegającej pod hasłem: „Nie zmarnuj swojego 1%”.

W ramach kampanii promującej ideę przekazania 1% podatku na rzecz Banków Żywności powstały dwa spoty filmowe. W pierwszym z nich aktor, prezentując poszczególne projekty realizowane przez Federację Polskich Banków Żywności, namawia do aktywnego wspierania organizacji. W drugim zagrał 1% podatku. Barciś występuje również w reklamach prasowych kampanii.

– W Polsce 2 mln ludzi żyje w skrajnym ubóstwie, 40% społeczeństwa nie jest w stanie pozwolić sobie na pełnowartościowy posiłek, a 30% przyznaje się do wyrzucania jedzenia. Federacja Polskich Banków Żywności skupia 27 Banków Żywności z całej Polski i działa na rzecz niwelowanie tego paradoksu. Współpracujemy z producentami i dystrybutorami żywności, aby pozyskać nadwyżki produkcji i przekazywać żywność najuboższym, jednocześnie prowadzimy szeroko zakrojone kampanie edukacyjne dotyczące niemarnowania żywności i racjonalnego wykorzystywania zasobów żywnościowych – mówi Marek Borowski, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.



Nazwa kampanii:
Nie zmarnuj swojego 1%
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.30
Nadawca:
Federacja Polskich Banków Żywności
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Agencja RoToCo, Studio Filmowe Odeon
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Nie zmarnuj swojego 1%





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek