logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Archeton projektuje dla ubogich
26.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Archeton projektuje dla ubogich



Rok temu firma projektowa Archeton Sp. z o.o. dołączyła do grona partnerów organizacji Habitat for Humanity, której celem jest budowa domów dla niezamożnych rodzin nie posiadających własnego mieszkania lub żyjących w warunkach poniżej dopuszczalnych. W Polsce organizacja pomogła już 150 rodzinom, a na całym świecie wybudowała 200 tysięcy domów.

Archeton w ramach współpracy z Habitat for Humanity będzie projektować budynki jedno- i wielorodzinne dla najuboższych. Projekty mają być energooszczędne, ekonomiczne w realizacji inwestycji i w późniejszej eksploatacji.

Rodzina by otrzymać wsparcie powinna posiadać zdolność spłaty kosztu mieszkania w nieoprocentowanych ratach przez okres 20 lat, przy jednoczesnej, wpłacie 10% wartości mieszkania. Im mniejsze koszty budowy domu, tym mniej rodzina spłaca, i płaci mniejsze rachunki. Domy i mieszkania budowane są wspólnie z innymi rodzinami, które już skorzystały z pomocy Habitat for Humanity. Darowizny i spłaty za mieszkanie tworzą fundusz, dzięki któremu budowane są kolejne domy, przeprowadzane remonty, udzielane pożyczki dla osób niepełnosprawnych na adaptacje lokalu.

– Udział w zapobieganiu wykluczeniu społecznemu, uwzględnienie interesu społecznego jest jednym z podstawowych celów naszych działań prospołecznych. Dlatego regularnie promujemy działalność Habitat for Humnaity w naszych publikacjach – mówi Ryszard Czapla z firmy Archeton.

Więcej informacji o organizacji znajduje się pod adresem www.habitat.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek