logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Aplikacja do oszczędzania i pomagania od Bosch
14.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Aplikacja do oszczędzania i pomagania od Bosch



Firma Bosch przygotowała aplikację Homergy, za pomocą której można śledzić zużycie energii w domu, uczyć się je zmniejszać i rywalizować na tym polu z innymi. Zaoszczędzone w ten sposób kilowatogodziny zostaną przeliczone na złotówki, a twórca aplikacji przeznaczy pieniądze na cele charytatywne.

Po pobraniu Homergy wystarczy zrobić zdjęcie licznika oraz wprowadzić podstawowe dane na temat metrażu mieszkania i posiadanych sprzętów. Ponowne skanowanie po trzech dniach pozwoli ustalić średnie zużycie energii w gospodarstwie domowym, a zarazem stan wyjściowy do oszczędzania. Aplikacja udzieli porad jak to zrobić oraz będzie motywować do większych oszczędności.

Po zalogowaniu się do aplikacji na platformie będzie można tworzyć grupy i oszczędzać wspólnie. Aplikacja umożliwi śledzenie własnych postępów w zakresie redukcji zużycia energii, jak również rywalizację między grupami. Ekwiwalent pieniężny zaoszczędzonych kilowatogodzin Bosch przeznaczy realizację wybranych projektów, pierwsze dwa zgłosiły Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach oraz Fundacja Integracja JPII w Łodzi.

Aplikacja jest dostępna na smartfony i tablety z systemem Android i iOS. Korzystanie z niej jest bezpłatne.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek