logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ANWIL wyróżniony za CSR
15.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ANWIL wyróżniony za CSR



Włocławska spółka z Grupy ORLEN zdobyła tytuł Lidera CSR w konkursie „Diamenty Polskiej Chemii” organizowanym przez Executive Club i firmę doradczą PwC Polska. ANWIL otrzymał wyróżnienie za powołanie do życia Fundacji ANWIL dla Włocławka oraz realizację działań na rzecz społeczności lokalnej.

Uroczystość wręczenia nagród zakończyła konferencję Chemical Industry Forum & Awards, która stanowi jedno z ważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży chemicznej w Polsce. Podczas wieczornej gali wręczono statuetki w 12 kategoriach. Tytuł Lidera CSR przypadł ANWIL.

Kapituła konkursu, uzasadniając przyznanie nagrody włocławskiej spółce, zwróciła uwagę na charakter podziału budżetu Fundacji, w którym wszystkie środki przeznaczone są na realizację wyłącznie lokalnych inicjatyw, by wpływać poprawę jakości życia włocławian i pobudzać potencjał organizacji III sektora funkcjonujących w mieście.

„Diament Polskiej Chemii” to kolejne wyróżnienie dla ANWIL za powołanie do życia Fundacji ANWIL dla Włocławka. Spółka znalazła się w gronie 44 firm uhonorowanych przez tygodnik Polityka i firmę doradczą Deloitte Listkami CSR za działania podejmowane w 2014 r. ANWIL zdobył biały listek, który otrzymują firmy, intensyfikujące swoje działające na rzecz otoczenia społecznego i środowiska naturalnego, w którym funkcjonują.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek