logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ANWIL edukuje technologów chemii
05.09.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ANWIL edukuje technologów chemii



ANWIL został patronem klasy o profilu technik technologii chemicznej w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku. Do klasy będzie uczęszczać 15 uczniów. W uroczystej inauguracji roku szkolnego 2016/2017 wziął udział Jacek Podgórski, Prezes Zarządu włocławskiej spółki.

Przemysł chemiczny w Europie jest – według danych Instytutu Chemii Fizycznej Państwowej Akademii Nauk – trzecim pod względem wielkości. Bezpośrednio i pośrednio zatrudnia trzy miliony osób. Jak podaje Polska Izba Przemysłu Chemicznego w 2015 r. powstało niemal 12 tys. miejsc pracy w branży chemicznej, co oznacza wzrost zatrudnienia o 4,7 proc. w stosunku do 2014 r. Firmy poszukują wykwalifikowanych pracowników, a rozwiązaniem może być tworzenie klas patronackich. Tą drogą postanowił pójść także ANWIL, który w marcu b.r. podjął decyzję o nawiązaniu oficjalnej współpracy z Zespołem Szkół Chemicznych we Włocławku.

Młodzież będzie pobierać naukę w systemie dualnym. Teorię będzie poznawać w Zespole Szkół Chemicznych, podczas gdy jej zastosowanie będzie ćwiczyć na praktykach zorganizowanych w spółce. Najlepsi uczniowie otrzymają również ufundowane przez włocławską spółkę stypendia naukowe oraz dofinansowanie do kosztów nauki, mogące sięgnąć do 1500 zł.

Krystyna Młotkowska, Dyrektor Zespołu Szkół Chemicznych, zwróciła uwagę, że dzięki współpracy szkoły z ANWIL-em program nauczania przyszłych techników technologii chemicznej dostosowany jest do potrzeb zgłaszanych przez spółkę, a zatem czas wdrożenia absolwentów do pracy w firmie znacznie się skróci. Będą oni bowiem już stosunkowo dobrze znać instalacje, które będą obsługiwać. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek