logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ANWIL dla włocławskich uczniów
18.11.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ANWIL dla włocławskich uczniów



Fundacja ANWIL dla Włocławka przekazała akty stypendialne laureatom pierwszego konkursu stypendialnego. 30 uzdolnionych uczniów włocławskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych będzie otrzymywać w roku szkolnym 2015/2016 wsparcie finansowe na realizację swoich planów związanych z poszerzaniem wiedzy oraz rozwojem umiejętności. Stypendia zostały przyznane uczniom z bardzo dobrymi wynikami w nauce, osiągnięciami edukacyjnymi, sportowymi i artystycznymi oraz angażujący się w działania wolontariackie.

Uroczystość wręczenia stypendiów odbyła się 17 listopada 2015 r. we włocławskim Muzeum Diecezjalnym. W wydarzeniu wzięli udział: Arkadiusz Kazana – Członek Zarządu ANWIL, reprezentujący fundatora, Prezes Fundacji ANWIL dla Włocławka – Małgorzata Kosińska oraz rodzice i nauczyciele zwycięzców konkursu stypendialnego. 

Włocławscy gimnazjaliści otrzymają stypendium w wysokości 200 złotych miesięcznie, natomiast licealiści – 300. Środki te mogą przeznaczyć na naukę języków obcych, udział w zajęciach rozwijających ich zainteresowania naukowe, jak również zakup pomocy edukacyjnych, w tym sprzętu sportowego. O stypendia Fundacji ANWIL dla Włocławka ubiegało się 85 kandydatów – 50 uczniów gimnazjów i 35 uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Na początku grudnia Fundacja ogłosi laureatów II konkursu grantowego dla miejskich organizacji pozarządowych, którego budżet wynosi 500 tys. zł. Fundacja od początku swojej działalności, a więc od maja 2014 roku, przekazała włocławskim organizacjom pozarządowym ponad milion złotych.

Spółka ANWIL została uhonorowana w 2015 r. Białym Listkiem CSR przez tygodnik Polityka i firmę doradczą Deloitte, a także zdobyła Diament Polskiej Chemii w kategorii Lider CSR przyznawany przez Executive Club oraz firmę doradczą PwC.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek