logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Antyliban” zwyciężył w konkursie Samsung Art Master
16.11.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Antyliban” zwyciężył w konkursie Samsung Art Master



Instalacja „Antyliban” zdobyła główną nagrodę w ogólnopolskim konkursie sztuk wizualnych Samsung Art Master. Nagrodę Publiczności przyznano Urszuli Pieregończuk za film „Rosyjski romans”

Nagrodę Główną w wysokości 25.000 zł otrzymał Piotr Grabowski (na zdj.), absolwent Wydziału Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jury doceniło pracę młodego artysty za „zagadkowość uzyskaną poprzez zestawienie obiektów wirtualnych z obiektami realnymi”. Zwycięska instalacja jest bowiem konfrontacją nierealnych wyobrażeń i tęsknot za egzotyką z realnymi możliwościami i oderwaniem się od codzienności za pośrednictwem rzeczywistości wirtualnej.

Nagrodę w wysokości 10.000 zł otrzymała Urszula Pieregończuk, absolwentka Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, za etiudę filmową „Rosyjski romans”. Zainscenizowany przez młodą artystkę dramat pożądania, zazdrości i przemocy spotkał się również z uznaniem widzów, którzy w drodze głosowania przyznali jej Nagrodę Publiczności.

Dwie równorzędne Nagrody Trzecie o wartości 7.000 zł otrzymali absolwenci Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu: Mateusz Sadowski za „Filmy z domu” oraz Zofia Nierodzińska za „Odkrywanie powolności”.

Dodatkowo wszystkim dziesięciu finalistom konkursu wręczono nagrody rzeczowe, tablety GALAXY Tab 10.1, ufundowane przez organizatora i pomysłodawcę konkursu, firmę Samsung Electronics Polska. 

W skład jury 8. edycji Samsung Art Master, które wyłoniło laureatów konkursu, weszli: Norman Leto – artysta znany z działań twórczych w obrębie sztuki wideo i nowych mediów, Dobrila Denegri – dyrektor ds. programowych Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki czasu” w Toruniu oraz Wojciech Kozłowski – dyrektor galerii Biuro Wystaw Artystycznych (BWA) w Zielonej Górze.

Wystawa zbiorowa prezentująca prace wszystkich finalistów konkursu w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zakończy się w najbliższą niedzielę, 20 listopada br. Kuratorem wystawy jest Stach Szabłowski.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek