logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  01.09.2021

Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają Fairtrade



Fundacja Fairtrade Polska rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybieram Fairtrade”. Jej celem jest spopularyzowanie idei Sprawiedliwego Handlu i zachęcenie konsumentów do wybierania produktów ze znakiem Fairtrade. Twarzami kampanii zostali Anita Włodarczyk i Marek Kamiński.

1 września wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa realizowana przez Fundację Fairtrade Polska. Billboardy w największych polskich miastach z wizerunkami znanych Polaków mają zachęcać konsumentów, by wybierali produkty ze znakiem Fairtrade.

Fairtrade to jeden z systemów certyfikacji Sprawiedliwego Handlu, który poprawia sytuację producentów rolnych w krajach Ameryki Łacińskiej, Karaibów, Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii. System działa na rzecz wyższych cen skupu, godziwych warunków pracy i bardziej sprawiedliwej wymiany handlowej dla drobnych rolników i pracowników. Wybierając produkty ze znakiem Fairtrade, konsumenci w Polsce mają pozytywny wpływ na uczciwe zatrudnianie i wynagradzanie rolników i pracowników, równe prawa kobiet i mężczyzn oraz działania na rzecz klimatu.

Twarzami kampanii zostali trzykrotna mistrzyni olimpijska i czterokrotna mistrzyni świata w rzucie młotem Anita Włodarczyk oraz podróżnik, filozof, pierwszy zdobywca obu biegunów ziemi, Marek Kamiński. Lekkoatletka i podróżnik zachęcają konsumentów do głębszego namysłu przy robieniu zakupów i dokonywania wyborów, które nie tylko zaspokajają codzienne potrzeby, ale i mają pozytywny wpływ społeczny. Jeśli jesteś smakoszem kawy oraz czekolady, tak jak ja, zachęcam, abyś na zakupach wybierał produkty ze znakiem Fairtrade. Dlaczego? Dlatego, że w ten sposób masz realny wpływ na polepszenie jakości życia społeczności z krajów Ameryki Łacińskiej, Azji czy Afryki. Jednocześnie rolnicy, którzy pracują przy zbiorach, chociażby kawy, mogą pracować w odpowiednich warunkach i za uczciwą zapłatę – mówi Anita Włodarczyk.

Billboardom z hasłem „Wybieram Fairtrade” towarzyszą także posty na profilach społecznościowych @fairtradepolska. Informacje na temat kampanii, a także o tym, dlaczego warto wybierać produkty Fairtrade, dostępne są na stronie www.fairtrade.org.pl/WybieramFairtrade

NGO   |  kawa   |  konsumpcjonizm   |  Fairtrade   |  Fairtrade Polska   |  konsumenci   |  Praca i polityka zatrudnienia   |  herbata   |  Sprawiedliwy Handel   | 


Nazwa kampanii:
Wybieram Fairtrade
Czas:
2021.9.1
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Fairtrade Polska
Media:
billboard





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek