logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają Fairtrade
01.09.2021
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają Fairtrade



Fundacja Fairtrade Polska rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybieram Fairtrade”. Jej celem jest spopularyzowanie idei Sprawiedliwego Handlu i zachęcenie konsumentów do wybierania produktów ze znakiem Fairtrade. Twarzami kampanii zostali Anita Włodarczyk i Marek Kamiński.

1 września wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa realizowana przez Fundację Fairtrade Polska. Billboardy w największych polskich miastach z wizerunkami znanych Polaków mają zachęcać konsumentów, by wybierali produkty ze znakiem Fairtrade.

Fairtrade to jeden z systemów certyfikacji Sprawiedliwego Handlu, który poprawia sytuację producentów rolnych w krajach Ameryki Łacińskiej, Karaibów, Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii. System działa na rzecz wyższych cen skupu, godziwych warunków pracy i bardziej sprawiedliwej wymiany handlowej dla drobnych rolników i pracowników. Wybierając produkty ze znakiem Fairtrade, konsumenci w Polsce mają pozytywny wpływ na uczciwe zatrudnianie i wynagradzanie rolników i pracowników, równe prawa kobiet i mężczyzn oraz działania na rzecz klimatu.

Twarzami kampanii zostali trzykrotna mistrzyni olimpijska i czterokrotna mistrzyni świata w rzucie młotem Anita Włodarczyk oraz podróżnik, filozof, pierwszy zdobywca obu biegunów ziemi, Marek Kamiński. Lekkoatletka i podróżnik zachęcają konsumentów do głębszego namysłu przy robieniu zakupów i dokonywania wyborów, które nie tylko zaspokajają codzienne potrzeby, ale i mają pozytywny wpływ społeczny. Jeśli jesteś smakoszem kawy oraz czekolady, tak jak ja, zachęcam, abyś na zakupach wybierał produkty ze znakiem Fairtrade. Dlaczego? Dlatego, że w ten sposób masz realny wpływ na polepszenie jakości życia społeczności z krajów Ameryki Łacińskiej, Azji czy Afryki. Jednocześnie rolnicy, którzy pracują przy zbiorach, chociażby kawy, mogą pracować w odpowiednich warunkach i za uczciwą zapłatę – mówi Anita Włodarczyk.

Billboardom z hasłem „Wybieram Fairtrade” towarzyszą także posty na profilach społecznościowych @fairtradepolska. Informacje na temat kampanii, a także o tym, dlaczego warto wybierać produkty Fairtrade, dostępne są na stronie www.fairtrade.org.pl/WybieramFairtrade

NGO kawa konsumpcjonizm Fairtrade Fairtrade Polska konsumenci Praca i polityka zatrudnienia herbata Sprawiedliwy Handel


Nazwa kampanii:
Wybieram Fairtrade
Czas:
2021.9.1
Nadawca:
Fundacja Fairtrade Polska
Media:
billboard





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek