logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ANG uruchamia portal o CSR branży finansowej
25.04.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ANG uruchamia portal o CSR branży finansowej



ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych i Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych uruchomiły portal nienieodpowiedzialni.pl, poświęcony promocji odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju branży finansowej. Portal jest częścią projektu Nienieodpowiedzialni. Organizatorzy chcą, by stał się źródłem wartościowych informacji dla branży, dlatego do tworzenia treści będą zapraszać ekspertów w dziedzinie CSR i zrównoważonego rozwoju.

Z badań Edelman Trust Barometer 2014 wynika, że sektorowi finansowemu ufa jedynie 31 proc. Polaków (22 miejsce na 27 państw). Poziom zaufania do branży spadł o 2 proc. rdr. Na tle innych sektorów, świat finansów wypada bardzo słabo – z poziomem zaufania 48 proc. jest drugi od końca. Te dane pokazują, że inicjatywy takie, jak Nienieodpowiedzialni mają rację bytu – zaufanie do instytucji finansowych jest za niskie, dlatego stale musimy nad tym pracować. Aby budować zaufanie klientów i innych interesariuszy, branża finansowa musi rozwijać się w sposób zrównoważony – dodaje Artur Nowak-Gocławski z ANG.

Na portalu znajdą się artykuły, wywiady z ekspertami i przedstawicielami branży, informacje o istotnych wydarzeniach oraz prezentacja dobrych praktyk przedsiębiorstw finansowych, ale także firm z innych branż, których doświadczenia i rozwiązania mogą być wykorzystane przez sektor finansowy.

Partnerem portalu jest także Fundacja Będę Kim Zechcę.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek