Raport “2012 Amway Global Corporate Social Responsibility” przedstawia działania, które w ostatnich latach prowadzili dystrybutorzy i pracownicy Amway w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu firmy. Obejmowały one przede wszystkim pomoc dzieciom w ramach kampanii AMWAY ONE BY ONE.
Firma ocenia, że dystrybutorzy i pracownicy Amway od 2003 roku pomogli 10 milionom dzieci, przepracowując 2,7 milionów godzin w ramach wolontariatu i przekazując 190 milionów USD. Czołowi dystrybutorzy Amwaya w Chinach przyczynili się do powstania 754 kuchni, które dostarczają pełnowartościowe posiłki dla ponad 350 tysięcy uczniów na obszarach wiejskich. Pracownicy firmy ze stanu Michigan w USA spędzili ponad 20 tysięcy godzin w ramach działań charytatywnych na rzecz dzieci. Dzięki współpracy nawiązanej przez Amway w Indiach, 9 tysięcy dzieci w całym kraju otrzymało wsparcie edukacyjne i medyczne.
Program NUTRILITE LITTLE BITS umożliwił wyżywienie 400 dzieci w Meksyku i 250 dzieci w Zambii. Wykorzystując swoje doświadczenie w technologii filtracji wody oraz dostarczając jednostki oczyszczania wody, Amway wsparł setki ludzi w Ghanie i Republice Dominikańskiej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy