logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Amway wsparł survivalową wyprawę Jaśka Meli
01.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Amway wsparł survivalową wyprawę Jaśka Meli



Amway Polska zaangażował się w pomoc podopiecznym Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” w ramach partnerstwa na rzecz Ogólnopolskiego Programu Protezowania (OPP). Jednym z elementów współpracy jest wsparcie finansowe wyprawy w Bieszczady. W marcu br., podczas konferencji prasowej w siedzibie PAP, Anna Pietrzak, dyrektor naczelny Amway Polska, wręczyła Jaśkowi Meli czek na sumę 6.000 zł.

Wyprawa Bieszczady 2012 Survival Expedition ruszyła 20 września. Przygoda rozpoczęła się w miejscu, w którym zakończyła się zeszłoroczna podróż podopiecznych Fundacji Jaśka Meli. Organizatorzy zdobyli  doświadczenie podczas zeszłorocznej ekspedycji Beskid Niski 2011 Survival Expedition. Drużyna składa się z 10 niepełnosprawnych osób, z których większość stanowią podopieczni Fundacji.

Przygotowania do wyprawy trwały 5 miesięcy. W kwietniu odbył się rekonesans, podczas którego zaplanowano trasę. Przewidziano też różne utrudnienia, m.in. przeprawę wodną, nocleg na samodzielnie stworzonych katamaranach oraz trzydniową wyprawę rowerową. Uczestnikom pomagał Tomasz Deroń, instruktor survivalu. 

Współpraca pomiędzy Amway Polska i Fundacją Jaśka Meli „Poza Horyzonty” rozpoczęła się w 2011 roku podczas XXIII Biegu Niepodległości w Warszawie.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek