logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Amway dla Fundacji Jaśka Meli
13.11.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Amway dla Fundacji Jaśka Meli



Amway Polska został sponsorem XXIV Biegu Niepodległości w Warszawie. Podczas biegu odbyła się akcja charytatywna na rzecz podopiecznych Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”. Firma Amway Polska przekazała 17000 zł na rzecz podopiecznych Fundacji.

W tym roku w biegu wzięło udział 8500 uczestników, w tym ok. 250 przedsiębiorców i pracowników Amway w Polsce, wraz z rodzinami. Za każdego uczestnika firma przekazała 2 złote na rzecz Fundacji. W Biegu wziął udział również założyciel fundacji Jasiek Mela – ambasador i twarz XXIV Biegu Niepodległości. Tegoroczny XXIV Bieg Niepodległości odbywał się pod hasłem „XXIV Bieg Niepodległości – łączy ludzi wolnych”.

Amway to jedna z największych na świecie firm z sektora sprzedaży bezpośredniej, ramach której działa firma Amway Polska. Najlepiej sprzedające się marki Amway to NUTRILITE (preparaty witaminowe i mineralne oraz suplementy diety), ARTISTRY (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do makijażu) oraz eSpring (system oczyszczania wody). Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty stara się wielopłaszczyznowo pomagać osobom po wypadkach, które czekają na protezy oraz potrzebują wsparcia psychologicznego i prawnego. Do zadań Fundacji należą także działania integrujące osoby niepełnosprawne ze zdrowymi. Do dziś udało się zrealizować trzy duże projekty: wyprawę siedmiu osób na Elbrus, start teamu biegowego – Jasiek Mela Team w ING New York City Marathon oraz wspinaczkową wyprawę na El Capitan w Kalifornii.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek