Jak działają Ambasadorzy i Ambasadorki CSR? Jakie projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności mogą realizować? Tego wszystkiego dowiadywali się podczas pierwszego i drugiego spotkania w ramach programu edukacyjnego 10. edycji Ligii Odpowiedzialnego Biznesu.
Ligę Odpowiedzialnego Biznesu budują studenci i studentki, którzy działają na rzecz promowania społecznej odpowiedzialności biznesu. Co roku 25 z nich, reprezentując uczelnie z całej Polski, zostają Ambasadorami i Ambasadorkami CSR. Pierwsze i drugie spotkanie Ambasadorów CSR odbyło się w dniach 22-23 listopada 2013 i 6-7 grudnia 2013.
Ambasadorzy CSR w ramach spotkań mogli dowiedzieć się, czy CSR rzeczywiście się opłaca, co to jest mapa CSR i jak ją opracować. Wzięli udział w warsztacie „ABC CSR”. Na zakończenie dnia na uczestników i uczestniczki czekały „Podwieczorki przy CSR”. Ich gośćmi specjalnymi byli: Justyna Januszewska, wicedyrektorka Forum Odpowiedzialnego Biznesu, oraz Robert Daniluk, menedżer ds. jakości, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju w firmie Lyreco.
Spotkania Ambasadorów i Ambasadorek CSR mają na celu również przygotowanie ich do realizacji działań, promujących społeczną odpowiedzialność biznesu w ich regionach. W związku z tym w tej edycji po raz pierwszy Ambasadorom CSR towarzyszą Mentorki Ligi Odpowiedzialnego Biznesu.
Innym działaniem Ligi Odpowiedzialnego Biznesu jest program grantowy Pracownia Działań Lokalnych CSR. Pozwala on studentom z kół naukowych pozyskać fundusze na projekty CSR. Rozstrzygnięcie pierwszej tury wniosków nastąpiło w listopadzie. Kolejna tura programu grantowego trwa do 24 stycznia 2013 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi