„Nie kupuj alkoholu małolatom. Daj im posłuchać muzyki. Żyj odpowiedzialnie” głoszą materiały promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu przygotowywanych przez Kompanię Piwowarską dla uczestników tegorocznego Przystanku Woodstock.
– Realizując działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu nie zapominamy również o największym rockowym festiwalu – Przystanku Woodstock – mówi Paweł Kwiatkowski – rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. – W tym roku po raz pierwszy zostanie zorganizowane specjalne stanowisko do pobierania aplikacji pozwalającej sprawdzać promile w swoim telefonie komórkowym – dodaje.
Kompania prowadzi również szkolenia dla sprzedawców piwa podczas Festiwalu oraz przygotowuje materiały edukacyjne, zwracające uwagę na problem picia alkoholu przez nieletnich. Sprzedawcy poznają sztuczki stosowane przez nieletnich, próbujących kupić alkohol oraz wiele przydatnych technik w jaki sposób odmówić sprzedaży alkoholu osobom nieletnim.
– Zależy nam na tym, by młodzież potrafiła cieszyć się swoim towarzystwem, dobrą muzyką, zabawą, jednak piwo rezerwujemy wyłącznie dla osób pełnoletnich. Chcemy, by młodzież nie sięgała po alkohol i nie otrzymywała pomocy dorosłych w nabywaniu piwa, a jednocześnie, aby młodzi ludzie nie narażali się na negatywne skutki nadmiernego lub nieodpowiedzialnego picia alkoholu – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski.
Dla kierowców przyjeżdżających na Przystanek Woodstock KP przygotowała naklejki z hasłami: „Nie prowadź po alkoholu. Wróć bezpiecznie do domu. Sprawdź promile”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO