„Nie kupuj alkoholu małolatom. Daj im posłuchać muzyki. Żyj odpowiedzialnie” głoszą materiały promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu przygotowywanych przez Kompanię Piwowarską dla uczestników tegorocznego Przystanku Woodstock.
– Realizując działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu nie zapominamy również o największym rockowym festiwalu – Przystanku Woodstock – mówi Paweł Kwiatkowski – rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. – W tym roku po raz pierwszy zostanie zorganizowane specjalne stanowisko do pobierania aplikacji pozwalającej sprawdzać promile w swoim telefonie komórkowym – dodaje.
Kompania prowadzi również szkolenia dla sprzedawców piwa podczas Festiwalu oraz przygotowuje materiały edukacyjne, zwracające uwagę na problem picia alkoholu przez nieletnich. Sprzedawcy poznają sztuczki stosowane przez nieletnich, próbujących kupić alkohol oraz wiele przydatnych technik w jaki sposób odmówić sprzedaży alkoholu osobom nieletnim.
– Zależy nam na tym, by młodzież potrafiła cieszyć się swoim towarzystwem, dobrą muzyką, zabawą, jednak piwo rezerwujemy wyłącznie dla osób pełnoletnich. Chcemy, by młodzież nie sięgała po alkohol i nie otrzymywała pomocy dorosłych w nabywaniu piwa, a jednocześnie, aby młodzi ludzie nie narażali się na negatywne skutki nadmiernego lub nieodpowiedzialnego picia alkoholu – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski.
Dla kierowców przyjeżdżających na Przystanek Woodstock KP przygotowała naklejki z hasłami: „Nie prowadź po alkoholu. Wróć bezpiecznie do domu. Sprawdź promile”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw