logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.01.2015

Alexandra K w Sklepach Wolnych Od Futer



Alexandra K dołącza do akcji Sklepy Wolne Od Futer. To polska marka produkująca luksusowe i ręcznie robione, z najwyższej jakości skór syntetycznych, torebki i akcesoria. Alexandra K jest marką założoną przez wegankę, która podkreśla, że stworzyła firmę, której celem jest promowanie mody całkowicie wolnej od przemocy wobec zwierząt. Jest 17. polską firmą, która włączyła się w kampanię organizacji Otwarte Klatki i pisemnie zobowiązała się do niestosowania dodatków futrzanych w swoich produktach.  

Torebki podzielone są na dwa rodzaje modeli, w zależności od wielkości i stylu: 1.5 oraz 0.8. Wszystkie posiadają certyfikat PETA, co gwarantuje sprawdzone materiały i dostawców. Torby wykonywane są ręcznie na zamówienie tylko z materiałów nietestowanych na zwierzętach. Firma korzysta z opakowań ekologicznych i recyclingowych, a każda torebka otrzymuje przy produkcji unikalny numer seryjny „bag ID” i metalową blaszkę, na której widnieje napis: „This bag is animal cruelty free and vegan”. 

Torebki polskiej firmy zostały docenione również międzynarodowo i w 2014 roku model 1.5 Casabel Chilli otrzymał nagrodę VEGAN FASHION AWARD przyznaną przez niemiecką organizację PETA. To wyróżnienie pozwoliło zaistnieć marce na rynku zagranicznym i postawiło markę wśród nazwisk, takich jak Stella McCartney, która otrzymała tą nagrodę niejednokrotnie. Fanką torebek ALEXANDRA K jest między innymi Joanna Krupa, która znana jest ze swoich działań na rzecz zwierząt.

Polskie marki, które oficjalnie dołączyły do projektu: Solar Company, Nenukko, RISK.made in Warsaw, Mint and Pepper, Ninety Eight Clothing, Slogan Eco Streetwear, Rododendron, Luka Bandita, Mimiś, SAS (Such A Sucz), Folk Design, Heroesque, Bohema Clothing, YES TO DRESS, Veganise oraz ESTby Es (Gosia Sobiczewska).

Fur Free Retailer (Sklepy Wolne od Futer) to kampania międzynarodowej koalicji Fur Free Alliance, która ma na celu zapewnienie konsumentom rzetelnych informacji na temat polityki sklepów w kwestii futer. Fur Free Retailer wspiera wyłącznie sprzedawców, którzy zobowiązali się pisemnie do niesprzedawania futer oraz dodatków futrzanych. Aktualnie do programu należy ponad 320 firm modowych, m.in.: koncerny odzieżowe INDITEX, H&M Group czy BESTSELLER z markami: Massimo Dutti, Zara, Bershka, H&M, COS, Cheap Monday, Jack & Jones, Vero Moda oraz marki takie jak Topshop czy Marks & Spencer. Oficjalnym polskim przedstawicielem Fur Free Alliance jest stowarzyszenie Otwarte Klatki.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek