logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Album Przekonań Spolity PR
28.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Album Przekonań Spolity PR



Agencja Spolita PR uruchamia projekt „Album Przekonań, czyli niebanalnie o sprawach istotnych”. Jego celem jest zaprezentowanie tematyki związanej z ideą społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz ochroną środowiska za pomocą przygód głównych bohaterów opowiadania. Czytelnik zapozna się z wyzwaniami, które podejmują, a także, z reakcją innych na ich działania. Najczęściej spotykaną formą dialogu społecznego jest jego brak, ponieważ ludzie obojętnie przechodzą wobec problemów innych. Głównym zadaniem dziennika będzie zatem ilustracja przykładów, jak odpowiadać na aspołeczną postawę obojętności. Losy bohaterów wskażą na zagrożenia wynikające z braku lub złej reakcji. Czytelnicy będą mogli na podstawie konkretnych postaw bohaterów poznać zagadnienia z zakresu CSR.

Dziennik będzie prowadzony w formie internetowego blogu na stronie www.spolitapr.blox.pl.

Firmowe konto agencji na portalu Facebook zapewni każdemu zainteresowanemu czynny udział w kreowaniu świata bohaterów. Użytkownicy będą mogli oceniać ich postępowanie i mieć wpływ na każdorazowe rozwiązanie konkretnych problemów i wyzwań.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek