logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Akcja społeczna Renault najlepszą kampanią CSR w Europie
16.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Akcja społeczna Renault najlepszą kampanią CSR w Europie



Renault Polska oraz działająca na zlecenie firmy agencja Allegro zdobyły nagrodę główną w kategorii CSR konkursu European Excellence Awards 2011 za Szkolne Kluby Bezpieczeństwa – element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Ogłoszenie zwycięzców nastąpiło 8 grudnia 2011 w Amsterdamie.

W konkursie European Excellence Awards 2011 wzięło udział blisko 1300 projektów public relations z całej Europy, zgłoszonych do 57. kategorii konkursowych. Szkolne Kluby Bezpieczeństwa zostały nominowane do nagrody głównej w dwóch kategoriach – CSR oraz kampanie krajowe i regionalne zrealizowane w Polsce, Rosji i na Ukrainie. Międzynarodowe jury konkursu ostatecznie uznało projekt edukacyjny Renault za najlepszą kampanię CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w Europie.

­– Zdobycie nagrody głównej w tak prestiżowym konkursie jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Odpowiedzialność społeczna Renault znajduje swoje odzwierciedlenie w licznych działaniach na rzecz społeczeństwa, edukacji, różnorodności i ochrony środowiska. W Polsce od 17 lat angażujemy się w poprawę bezpieczeństwa na drogach poprzez edukację dzieci i kierowców. Tę nagrodę dedykuję wszystkim uczniom i wychowawcom zrzeszonym w Szkolnych Klubach Bezpieczeństwa, którzy znajdują energię, aby zmieniać swoje otoczenie – dla dobra nas wszystkich. Dziękuję też wszystkim partnerom naszego programu – mówi Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska.

Szkolne Kluby Bezpieczeństwa to wprowadzony w Polsce w listopadzie 2010 najnowszy element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Celem projektu jest aktywne działanie dzieci zrzeszonych w ramach klubów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w społeczności lokalnej – w szkole, jak i poza nią.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek