logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.12.2011

Akcja społeczna Renault najlepszą kampanią CSR w Europie



Renault Polska oraz działająca na zlecenie firmy agencja Allegro zdobyły nagrodę główną w kategorii CSR konkursu European Excellence Awards 2011 za Szkolne Kluby Bezpieczeństwa – element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Ogłoszenie zwycięzców nastąpiło 8 grudnia 2011 w Amsterdamie.

W konkursie European Excellence Awards 2011 wzięło udział blisko 1300 projektów public relations z całej Europy, zgłoszonych do 57. kategorii konkursowych. Szkolne Kluby Bezpieczeństwa zostały nominowane do nagrody głównej w dwóch kategoriach – CSR oraz kampanie krajowe i regionalne zrealizowane w Polsce, Rosji i na Ukrainie. Międzynarodowe jury konkursu ostatecznie uznało projekt edukacyjny Renault za najlepszą kampanię CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w Europie.

­– Zdobycie nagrody głównej w tak prestiżowym konkursie jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Odpowiedzialność społeczna Renault znajduje swoje odzwierciedlenie w licznych działaniach na rzecz społeczeństwa, edukacji, różnorodności i ochrony środowiska. W Polsce od 17 lat angażujemy się w poprawę bezpieczeństwa na drogach poprzez edukację dzieci i kierowców. Tę nagrodę dedykuję wszystkim uczniom i wychowawcom zrzeszonym w Szkolnych Klubach Bezpieczeństwa, którzy znajdują energię, aby zmieniać swoje otoczenie – dla dobra nas wszystkich. Dziękuję też wszystkim partnerom naszego programu – mówi Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska.

Szkolne Kluby Bezpieczeństwa to wprowadzony w Polsce w listopadzie 2010 najnowszy element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Celem projektu jest aktywne działanie dzieci zrzeszonych w ramach klubów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w społeczności lokalnej – w szkole, jak i poza nią.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek