logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Akademia słodkiego Mistrza biznesu
11.09.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Akademia słodkiego Mistrza biznesu



Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica. Dążąc do osiągnięcie równowagi między efektywnością i dochodowością prowadzonej działalności, a interesem społecznym, zaangażowanie społeczne firmy obejmuje takie obszary jak środowisko naturalne, relacje z pracownikami, uczciwe praktyki rynkowe, a także kwestie konsumenckie.

 

 ZT Kruszwica zaopatruje ponad połowę rynku cukierniczo-piekarniczego w Polsce. Firma należy także do międzynarodowego koncernu Bunge Company, który działa w ponad 40 krajach świata. Z myślą o profesjonalistach z branży cukierniczej i piekarniczej, PA stworzyła koncepcję projektu trade marketingowego dla ZT Kruszwica – wiodącego producenta tłuszczów roślinnych w Polsce.

Naukowcy znaleźli związek pomiędzy wzbogaceniem diety o wielonienasycone kwasy tłuszczowe, a poprawą wyników w nauce,…

Opublikowany przez Poznaj się na tłuszczach Piątek, 17 sierpnia 2018

Wieloletnia współpraca PA i ZT Kruszwica sprawiły, że agencja w maksymalny sposób poznała potrzeby zarówno młodych adeptów słodkiego rzemiosła, jak i przedstawicieli całej branży cukierniczo-piekarniczej.

Tematycznie – dla ornitologa albo po prostu kogoś, kto lubi sowy ? Podjęlibyście się wykonania takiego tortu?

Opublikowany przez Akademia Mistrza Poniedziałek, 20 sierpnia 2018

 

W odpowiedzi na obecne trendy i wymagania odbiorców, agencja przygotowała dostosowaną do odbiorców strategię komunikacji w ramach, której zaprojektowano i wdrożono flagowe narzędzie B2B – Akademia Mistrza.

Akademia Mistrza – miejsce spotkań profesjonalistów i pasjonatów, to przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz nauki pod okiem mistrzów-  organizuje warsztaty doskonalące rzemiosło, szkolenia dla młodzieży i spotkania z najwybitniejszymi przedstawicielami branży cukierniczej z Polski i zagranicy.

Słyszeliście o Akademii Mistrza? Jest to biznesowa platforma, stworzona dla ZT Kruszwica, z którą mamy przyjemność…

Opublikowany przez PromoAgency Wtorek, 11 września 2018

 

Ten zaawansowany projekt pomaga podnosić kwalifikacje zawodowe i biznesowe wszystkim uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów, którzy mają znaczący wpływ na rozwój cukiernictwa w całej Polsce.

Finalnym etapem działań PA było wprowadzenie zmian zarówno w konstrukcji strony internetowej, jak i wyglądzie.

– Nowy projekt strony internetowej został utrzymany w delikatnej i pastelowej kolorystyce, dzięki czemu uzyskaliśmy efekt niezwykle przejrzystego, nowoczesnego i intuicyjnego serwisu – mówi Jan Starzyk, Art Director w PA.

Jako wiodący podmiot rynkowy Kruszwica dokłada starań, aby wnosić wkład i wspierać rozwój społeczności w której funkcjonujemy.

„(…)Współpracujemy z lokalnymi organizacjami samorządowymi wspierając rozwój utalentowanej młodzieży i promując zdrowy tryb życia poprzez popularyzację sportu. ZT Kruszwica S.A. w swoich działaniach wypracowuje i stosuje najwyższe standardy ochrony środowiska, promując najlepsze praktyki z tym związane w relacjach z kontrahentami, lokalnymi organizacjami społecznymi, a także prowadząc działania edukacyjne.”

Działania o charakterze CSR są dla naszej firmy niezwykle istotne, tak, jak osiągnięcie równowagi między efektywnością i dochodowością prowadzonej działalności, a interesem społecznym.

Realizacja tych aktywności obejmuje w praktyce takie obszary, jak środowisko naturalne, relacje z pracownikami, zaangażowanie społeczne, uczciwe praktyki rynkowe, a także kwestie konsumenckie.

 

Źródła tłuszczów

Gdzie znajdziemy kwasy tłuszczowe nasycone, a które produkty są źródłem kwasów tłuszczowych nienasyconych? Zobacz.

Opublikowany przez Poznaj się na tłuszczach Poniedziałek, 11 grudnia 2017

PA wspiera ZT Kruszwicę w działaniach marektingowych Akademii Mistrza od ponad 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej całego projektu, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w atrakcyjnej i nowoczesnej formie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademia Mistrza







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek