logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Adamed wyposaży szkolne laboratoria
25.07.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Adamed wyposaży szkolne laboratoria



Adamed zakończył pierwszy etap ogólnopolskiego konkursu organizowanego z okazji swojego 30-lecia. Do drugiego etapu przeszło 100 szkół. Nagrodą dla 30 zwycięskich placówek jest nowoczesne wyposażenie pracowni laboratoryjnych. O tym, gdzie trafi sprzęt, zadecyduje teraz Kapituła Konkursowa.

Na blisko 300 filmowych zgłoszeń przygotowanych przez gimnazja i szkoły ponadgimnazjalne z całej Polski oddano w głosowaniu online prawie 150 tys. głosów. 100 najwyżej ocenionych prac znalazło się w finałowym etapie konkursu.

By wziąć udział w konkursie należało opracować scenariusz lekcji oraz na jego podstawie nagrać 2-3 minutowy filmporuszając jeden z czterech tematów konkursowych: chemia w kuchni i jedzeniu; co by było gdyby? (o roli mikroorganizmów w świecie); z czego składa się Wszechświat?; kak komórka przetwarza energię z pożywienia?

Finałowa trzydziestka szkół zostanie ogłoszona po wakacjach. Celem konkursu jest popularyzacja nauk ścisłych i przyrodniczych poprzez pobudzenie uczniów i nauczycieli do kreatywnego i zespołowego tworzenia lekcji edukacyjnych.

Zgłoszenia i listę 100 najwyżej ocenionych prac w konkursie „30 laboratoriów na 30-lecie Adamedu” można obejrzeć na stronie http://adamed.com.pl/pl/30lecie/konkurs/.

Grupa Adamed, w skład której wchodzi Adamed sp. z o.o., to polska firma biotechnologiczno-farmaceutyczna, producent ponad 250 wyrobów. Tworzy konsorcja naukowo-badawcze z uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek