4 / 9
Na oryginalny pomysł pomocy ofiarom powodzi w Tajlandii wpadli pracownicy agencji BBDO, którzy na zlecenie tajskiego Czerwonego Krzyża przygotowali kampanię „Font Fights Flood” („Czcionka walczy z powodzią”). Na stronie www.fontfightsflood.com można pobrać artystyczną czcionkę oraz wspomóc finansowo ofiary kataklizmu. Krój został zaprojektowany tak, że każda jego litera ilustruje zdarzenie, które rzeczywiście miało miejsce podczas powodzi.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju