logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Abcdło z pica spdło
30.04.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna

Abcdło z pica spdło



Wlazł ktk na płtek i mrga. Głodne dzieci są mniej aktywne i mają problemy z koncentracją. Nie są w stanie efektywnie się uczyć. Bezpłatny obiad jest dla wielu dzieci z ubogich rodzin jedynym pełnowartościowym posiłkiem w ciągu dnia. Spełnia też inną funkcję – motywuje do regularnego przychodzenia do szkoły. Z powodu sztywnych kryteriów wiele dzieci nie może korzystać z pomocy rządowych i samorządowych programów. Tej grupie pomaga Polska Akcja Humanitarna. W ramach programu „Pajacyk” wiosną 2008 roku prowadziła kampanię pod hasłem „Głodne dzieci nie myślą o nauce”.

Kampanię przygotowała dla PAH agencja DDB Warszawa. Łyżka w piórniku, "zjedzone" literki, błędy w wypisywanych przez dzieci rymowankach mówią same za siebie. Spójnym elementem było dobrze widoczne hasło oraz pajacyk, symbol akcji PAH.

Za media pozyskane na jej emisję odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia. Kampania miała miejsce od 28 kwietnia do 18 maja 2008 z intensyfikacją działań między 5 a 18 maja, kiedy to emitowano reklamy w TVP.

„Pajacyk” to nazwa i symbol programu prowadzonego od 1998 roku przez PAH. W ciągu 9 lat jego działania ufundowano prawie 5 milionów posiłków. W roku szkolnym 2008/2009 akcja dożywiania objęła 3.565 dzieci w 121 szkołach w 14 województwach.
K. Kuczkowska



Nazwa kampanii:
Głodne dzieci nie myślą o nauce
Czas:
2008.4.28 - 2008.5.12
Nadawca:
Polska Akcja Humanitarna
Media:
Radio, telewizja, prasa
Wykonawca:
DDB (Warszawa)
Adresaci:
Obecni darczyńcy oraz potencjalni nowi, zainteresowani wspieraniem programów, których beneficjentami są dzieci w wieku szkolnym z ubogich regionów kraju
Hasło kampani:
Głodne dzieci nie myślą o nauce





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek