logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ABBYY FineReader 10 wyróżniony przez osoby niewidome
27.12.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ABBYY FineReader 10 wyróżniony przez osoby niewidome



ABBYY FineReader 10, program służący do optycznego rozpoznawania pisma, otrzymał wyróżnienie od Fundacji Szansa dla Niewidomych, jako jedno z najlepszych rozwiązań technicznych umożliwiających osobom niewidomym i słabowidzącym edukację, rehabilitację społeczną i zawodową.

Wyróżnienie zostało wręczone podczas VIII edycji Konferencji Reha for the Blind in Poland, która odbyła się 2 i 3 grudnia 2010 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie. Tym samym rozstrzygnięto konkurs IDOL, w którym wyróżniane są osoby prywatne, firmy i produkty wpływające na poprawę warunków życia niewidomych i słabowidzących w Polsce. Konferencja jest największym wydarzeniem w środowisku niewidomych w Środkowej i Wschodniej części Europy i patronują jej znane osoby, m.in. Anna Komorowska.

Program ABBYY FineReader służy do przekształcania zeskanowanych dokumentów drukowanych lub cyfrowych zdjęć dokumentów na postać elektroniczną oraz do przetwarzania plików PDF. Dzięki programowi ABBYY FineReader wada wzroku nie stanowi przeszkody w dostępie do informacji drukowanej (np. książek, czasopism czy pism urzędowych), a współpraca programu z syntezatorami mowy zwiększa niezależność osób niewidomych. Program umożliwia zarówno przygotowywanie materiałów tekstowych do pracy z udźwiękowionym komputerem czy też przygotowywanie tekstów do wydruku pismem Braille’a. Program umożliwia osobom niewidomym czy niedowidzącym samodzielne zdobywanie wiedzy, przygotowując je do samodzielnego funkcjonowania i radzenia sobie w nowoczesnym społeczeństwie.

Dystrybutorem programu ABBYY FineReader na Polskę jest firma AutoID.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek