„A ile serc zmieści się w Twoim sercu?” pyta Fundacja Radia ZET
Od stycznia Fundacja Radia ZET koncentruje się na pomocy dzieciom z chorobami serca. Ruszająca właśnie kampania wizerunkowa ma na celu budowanie świadomości fundacji oraz zachęcenie ludzi do przekazania 1% podatku dochodowego na jej rzecz. Reklamy ukażą się w prasie m.in. w Gali, Sensie, Polityce, Newsweeku i Gazecie Wyborczej. Na antenie Radia ZET trwa akcja „Pomóżmy małym sercom”.
– Fundacja Radia ZET wspiera dzieci z chorobami serca. Do tej pory pomogliśmy kilkunastu maluchom. Chcielibyśmy zrobić znacznie więcej. Niestety, taka pomoc jest bardzo kosztowna. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii uda się nakłonić ludzi dobrej woli do „dzielenia się sercem” – mówi Iza Szumielewicz, Dyrektor Fundacji Radia ZET.
Zebrane środki fundacja będzie przekazywać na przeprowadzanie operacji, zakup sprzętu medycznego, remonty dziecięcych oddziałów kardiologicznych i kardiochirurgicznych, czy rehabilitację pooperacyjną małych pacjentów.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. Koncept kreatywny przygotowała agencja Brasil.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO