„A ile serc zmieści się w Twoim sercu?” pyta Fundacja Radia ZET
Od stycznia Fundacja Radia ZET koncentruje się na pomocy dzieciom z chorobami serca. Ruszająca właśnie kampania wizerunkowa ma na celu budowanie świadomości fundacji oraz zachęcenie ludzi do przekazania 1% podatku dochodowego na jej rzecz. Reklamy ukażą się w prasie m.in. w Gali, Sensie, Polityce, Newsweeku i Gazecie Wyborczej. Na antenie Radia ZET trwa akcja „Pomóżmy małym sercom”.
– Fundacja Radia ZET wspiera dzieci z chorobami serca. Do tej pory pomogliśmy kilkunastu maluchom. Chcielibyśmy zrobić znacznie więcej. Niestety, taka pomoc jest bardzo kosztowna. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii uda się nakłonić ludzi dobrej woli do „dzielenia się sercem” – mówi Iza Szumielewicz, Dyrektor Fundacji Radia ZET.
Zebrane środki fundacja będzie przekazywać na przeprowadzanie operacji, zakup sprzętu medycznego, remonty dziecięcych oddziałów kardiologicznych i kardiochirurgicznych, czy rehabilitację pooperacyjną małych pacjentów.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. Koncept kreatywny przygotowała agencja Brasil.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022