27 marca br. stacja muzyczna MTV oraz sławny producent kosmetyków Body Shop zorganizowały nową kampanią na rzecz walki z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV „Move your lips”. Nowy produkt firmy – masło do ust o smaku Guarany – to jej element.
Cały zysk ze sprzedaży nowego balsamu zasili Fundację MTV „Staying Alive”, która organizuje światowe akcje zapobiegania i uwrażliwiania społeczeństwa na problem AIDS, choćby poprzez konkursy kierowane do młodych odbiorców MTV na najlepszy pomysł na kampanię dotyczącą prewencji HIV/AIDS. Ta kampania zachęca do rozmawiania o AIDS oraz do zasięgania wiedzy na jego temat.
Nowe masło zostało stworzone na bazie jagód krzewu guarany oraz masła karite i organicznego wosku pszczelego z Zambii oraz Ghany. Jego głównym celem jest nawilżanie i ochrona szczególnie ust. Oraz walka z AIDS w ramach działań CRM firmy. Szczegóły na stronie akcji: www.moveyourlips.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy