„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok” – przekonuje firma Żywiec Zdrój S.A. w kampanii „Moje Silne Drzewo”. Ma ona zachęcić konsumentów do posadzenia Miliona drzew na Żywiecczyźnie.
Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie (CRM), wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń.
30–sekundowy spot reklamowy emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat.
Ambasadorami programu zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop. Dołączyło do nich grono znanych ludzi nazwanych Przyjaciółmi Drzew: Anna Dymna, Ewelina Flinta, Kayah, Kora i kilkanaście innych gwiazd. Partnerzy i Patroni programu to Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, Fundacja Nasza Ziemia, TVN, Onet oraz Zumi.
Materiały promocyjne autorstwa agencji Banah Group, odpowiedzialnej także za realizację spotu reklamowego, zostały wyprodukowane ma ekologicznym papierze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy