Od 19 lat akcja Caritas polega na rozprowadzaniu świec, z których dochód jest przeznaczony na całoroczne dożywianie tysięcy dzieci w szkołach i świetlicach, na pomoc edukacyjną oraz letni wypoczynek. Caritas wspiera też Afrykę – 10 groszy z każdej zakupionej świecy zasila fundusz pomocy dla tego kontynentu.
W tym roku Caritas zdecydował się pierwszy raz na wykorzystanie narzędzia jakim jest system reklam Google AdWords. Za działania Caritas w tym obszarze odpowiada międzynarodowa agencja marketingu internetowego, Timgu. Jako certyfikowany partner Google w programie Google Grants, agencja w przygotowała wniosek o grant, co umożliwiło organizacji zakwalifikowanie się do programu i dofinansowanie bezpłatnej emisji reklam. Timgu odpowiada również za planowanie i realizację kampanii. Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, agencja pomaga i wskazuje rozwiązania dotyczące funkcjonalności www kampanii, zastosowanych narzędzi promocyjnych i analitycznych.
Timgu ma biura w Londynie i Kopenhadze oraz przedstawicielstwo w Warszawie. Firma została założona w 2010 roku przez byłych pracowników Google: Aleksandra Kahna i Lariego Numminena.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy