Ponad 150 uczestników – praktyków biznesu, samorządowców oraz przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, interaktywnych i PR-owych dyskutuje o przyszłości marketingu miejsc oraz wykorzystaniu nowoczesnych technologii. W Rzeszowie trwa IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach. To czwarta edycja wydarzenia, którego ideą jest szersze spojrzenie na kwestię promocji miast i regionów.
O tym, z czego wynika niepowodzenie niektórych projektów, czy eksperci od marketingu i PR-u właściwie interpretują potrzeby komunikacyjne oraz promocyjne miast i regionów opowiadał Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications. Jego zdaniem o zaangażowaniu otoczenia w komunikację często decydują nie narzędzia, ale sam przekaz – jego treść i jakość, dlatego tak istotna jest długofalowa strategia bazująca na rozpoznaniu potrzeb oraz stworzeniu kluczowych przesłań. Artur Żyrkowski, prezes zarządu Agencji Promocji Miast i Regionów dodał, że kreatywny pomysł i unikatowy sposób prezentacji idei często znaczy więcej niż nowinki technologiczne, a zasadniczą rolę w powodzeniu kampanii odgrywa big idea, czyli koncept, wokół którego budowana jest kampania.
Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions, opowiadał o budowaniu lojalności za pomocą projektów, u których podstaw znajdują się partnerskie relacje. Jego zdaniem ich kształtowanie wymaga konsekwentnej pracy, nie zaś schematycznych działań. Zdaniem Szymona Sikorskiego, prezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, przyszłość kształtowania marek miejsc to dwukierunkowy dialog i budowanie społeczności. Zwrócił on uwagę na potrzebę angażowania otoczenia w komunikację, co nie tylko pozwala zidentyfikować potrzeby odbiorców, ale dzięki ich udziałowi skuteczniej realizować działania promocyjne.
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych