W czerwcu 2007 roku w sklepach Adidas na całym świecie rozpoczęto sprzedaż symbolicznych Czerwonych Piłek, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie sportowych programów Right To Play – organizacji, której misją jest wyrównywanie szans i integracja dzieci z najuboższych regionów świata poprzez sport i zabawę.
Globalna akcja pod hasłem Red Ball Campaign, ma za zadanie pozyskać fundusze na wsparcie działań organizacji Right To Play na całym świecie. Fundacja im. Adi Dasslera, organizacja non-profit powołana przez firmę Adidas, podpisała 4-letnie porozumienie z Right To Play.
Ambasadorem projektu został Zinadine Zidane, który od czasu zakończenia kariery większość czasu planuje spędzać na pracy z dziećmi. Czerwone piłki, poza sklepami adidasa, dostępne są również na stronie Right To Play.
Julita Kubiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy