Provident Polska organizuje w listopadzie dla swoich pracowników Miesiąc CSR. Celem inicjatywy jest wzmacnianie świadomości pracowników i doradców klienta na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
W ramach Miesiąca CSR przewidziane zostały moduły edukacyjne z różnych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu. Każdy tydzień zostanie poświęcony innej tematyce. Pracownicy mają pogłębić swoją wiedzę z zakresu relacji z klientami, czy współpracy z partnerami biznesowymi, dowiedzieć się o tym, jakie miejsce zajmuje odpowiedzialność w biznesie, jakie cechy posiada odpowiedzialny pracodawca i kiedy można mówić o odpowiedzialnym pożyczaniu. Poruszone zostaną też takie tematy, jak edukacja finansowa czy dbałość o środowisko.
W 2015 roku Provident Polska otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik Puls Biznesu. Firma została wyróżniona za prowadzenie działań na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i wartości wyróżniające się w tym obszarze na tle innych przedsiębiorstw w Polsce.
W 2014 roku Provident zaprezentował raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. Elementem, który został uwzględniony podczas pracy nad raportem, były priorytety globalnej strategii Grupy International Personal Finance plc., do której należy Provident Polska – zrównoważony rozwój, etyka, odpowiedzialne pożyczanie, odpowiedzialność w łańcuchu dostaw oraz ograniczanie emisji CO2.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO