Druga edycja kampanii „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!”
Firma farmaceutyczna Roche Diagnostics Polska zainaugurowała 2. edycję kampanii Accu-Chek „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy”. Projekt skierowany jest do osób z cukrzycą i ich bliskich, a jego celem jest pokazanie, że mimo choroby można normalnie żyć i realizować swoje nawet najbardziej nietuzinkowe pasje i marzenia. W tym roku diabetyków do zdrowego trybu życia zachęcają Bartek Sobczak, laureat konkursu na projekt plakatu promującego aktywność fizyczną wśród osób z cukrzycą oraz Michał Jeliński, wioślarz, czterokrotny mistrz świata oraz Mistrz Olimpijski na Igrzyskach w Pekinie, ambasador projektu.
Szacuje się, że w Polsce żyje obecnie ok. 2,5 mln osób z cukrzycą, z czego dużą część stanowią osoby jeszcze niezdiagnozowane. Cukrzyca nazywana jest chorobą cywilizacyjną XXI wieku, co 5 sekund na świecie diagnozuje się cukrzycę u kolejnej osoby.
Dotychczas aktywny tryb życia wśród diabetyków promowali wybrani przez internautów, bohaterowie: Marta Gielejza, Kasia Tupaczewska, Mariusz Cebula i Łukasz Piórkowski, którzy poprzez prezentację swoich zamiłowań i pasji okazali się być najlepszym dowodem na to, że życie z cukrzycą może być ciekawe i pełne pasji. Ich opowieści można obejrzeć pod adresem: www.youtube.com/cukierminiepodskoczy.
Jednym z elementów kampanii jest profil społecznościowy facebook.com/mampasje
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo