Redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.
W 11. fali badania Millward Brown przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” przebadano polskie biura reklamy specjalizujące się w poszczególnych mediach. W tym roku redakcja magazynu wyróżniła następujące firmy: Polsat Media (TV), Goldbach Audience (internet), RRM (radio), Bauer (magazyny), AMS (outdoor), Agora (dzienniki). W kategorii kinowej, podobnie jak trzy lata temu, redakcja postanowiła nie przyznawać wyróżnienia.
Wyniki tegorocznego badania biur reklamy dostępne są w listopadowym numerze „Media & Marketing Polska”.
Raport „Biura Reklamy 2014” został przygotowany na podstawie badania, które zostało przeprowadzane metodą CATI w dniach 23.09-08.10.2014 r. przez Millward Brown SMG/KRC.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach