Siódma edycja organizowanej przez Groupon akcji Tydzień Restauracji ma charakter charytatywny – część zysku zostanie przekazana Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Ambasadorem projektu jest Natalia Kukulska. Partnerem wydarzenia zostało ponad 200 restauracji z całej Polski.
Groupon, wraz z partnerami, przygotowuje specjalną ofertę dla użytkowników serwisu, którzy przez ponad tydzień mają okazję skosztować menu wybranych restauracji do 50% taniej. Od kwoty każdego sprzedanego kuponu Groupon przekaże kwotę w wysokości 10 zł na konto organizacji, która opiekuje się porzuconymi i osieroconymi dziećmi. Uzbierana kwota zostanie przeznaczona na dożywianie potrzebujących dzieci w świetlicach środowiskowych i dla dzieci z rodzin zagrożonych rozpadem, którymi opiekuje się Stowarzyszenie. Akcję wspiera piosenkarka Natalia Kukulska oraz grecki kucharz i szef restauracji – Theofilos Vafidis.
Akcja potrwa od 27 kwietnia do 10 maja. Pełna lista restauracji dostępna jest na stronie www.groupon.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy