Sieć bankomatów Euronet rozpoczęła współpracę z Fundacją ITAKA. Polega ona na tym, że przez okres całego października na maszynach Euronetu będą wyświetlane reklamy wizerunkowe Fundacji.
Celem kampanii jest komunikowanie na temat działań prowadzonych przez Fundację. – Fundacja ITAKA każdego roku pomaga 1300 rodzinom, którym zaginął bliski – mówi Anna Dziurka, prezes fundacji. – Rodziny często zostają same w sytuacji zaginięcia bliskiego. Fundacja – jako jedyna w Polsce – oferuje im pomoc psychologiczną, prawną oraz doradztwo socjalne. Ta pomoc jest bardzo potrzebna.
– Z bankomatów Euronet każdego dnia korzystają tysiące osób. Dzięki temu Fundacja ITAKA będzie mogła szeroko zakomunikować o prowadzonej działalności. Mamy nadzieję, że w ten sposób przyczynimy się do skuteczniejszego zwrócenia uwagi opinii publicznej na problem zaginięć w Polsce oraz realnie wspomożemy Fundację – tłumaczy Zuzanna Smolarek-Wójcik, Marketing Manager w Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.
Osoby korzystające z pomocy ITAKI mogą liczyć na profesjonalne porady telefoniczne, a także na wsparcie w trakcie spotkań z rodzinami osób zaginionych. W Warszawie, Katowicach i Lublinie organizowane są także grupy wsparcia dla rodzin osób zaginionych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy