H+K Strategies dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego
Firma Hill+Knowlton Strategies nawiązała współpracę pro publico bono z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Agencja będzie odpowiadać za wsparcie medialne wydarzeń organizowanych w ramach V edycji kampanii „SyMfonia Serc”.
Agencja będzie koordynować wysyłkę materiałów prasowych oraz wspierać media relations wokół konferencji prasowej inaugurującej kampanię „SyMfonia Serc” br. oraz całodziennego pikniku edukacyjnego poświęconego stwardnieniu rozsianemu i problemom osób chorych na SM na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.
Agencja współpracowała dotychczas z PTSR m.in. przy okazji kampanii edukacyjnej „Mam SM”, która jako pierwsza w Polsce i na świecie wykorzystywała interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się pacjenci chorzy na stwardnienie rozsiane.
– Dotychczasowa współpraca z H+K była bardzo owocna, dlatego cieszymy się, że agencja wesprze nas w tak ważnych dla «SyMfonii Serc» wydarzeniach oraz pomoże dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców – podkreśla Scholastyka Śniegowska, Menedżer ds. Projektu z ramienia Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego.
Za realizację działań odpowiada Klaudia Starosta (Account Executive) z zespołu koordynowanego przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Account Managera).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy