Graficzne projekty etykiet wyglądają znajomo, jednak zamiast nazw produktów pojawiają się numery – bynajmniej nie losowe. Marki zastąpiono liczbą kalorii, jaką zawiera zawartość opakowania. I tak, batonik nosi nazwę 232, frytki 515, a popularny krem czekoladowy – 4520.
Projekty przygotowują autorzy strony caloriebrands.tumblr.com. Krótko wyjaśniają cel całej akcji: „This is how brands should look like to help you achieve your summer body goals” („Tak powinny wyglądać marki, żeby pomóc ci osiągnąć twoje wymarzone ciało na lato”).
Nazwa projektu: Calorie Brands
Autor: Calorie Brands
Data: 06/2016
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie