Bazująca na plotce, którymi chętnie pożywiły się media, kampania „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” agencji PZL dla Fundacji SYNAPSIS, skutecznie dotarła do tysięcy Polaków i wzbudziła podziw branży, która przyznała jej Grand Prix KTR 2012.
O kampanii (m.in. o tworzeniu w tajemnicy, o endorfinach, niepewności, otwieraniu uszu i wprowadzaniu w błąd) opowiadają Weronika Majchrzak, Copywriterka z agencji PZL, Tomasz Goldbaum-Wlaziński, Reżyser, Bartek Topa, Aktor i Łukasz Kościuczuk, Kierownik Działu Fundraisingu i Promocji Fundacji SYNAPSIS.
Realizacja wywiadów oraz montaż filmu: Mariusz Piątek, Karolina Banachowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?