P&G, Eurocash oraz Piotr i Paweł wspólnie uruchomili akcję „Polskie Nadzieje Olimpijskie”. Do końca grudnia br. kupując wybrane produkty P&G w sklepach grupy Eurocash oraz Piotr i Paweł, konsumenci mogą wesprzeć młodych sportowców, a także rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Ambasadorką akcji została mistrzyni olimpijska, świata i Europy, Otylia Jędrzejczak.
„Polskie Nadzieje Olimpijskie” to program prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter & Gamble, Telewizją Polsat, PGNiG oraz Grey Group. W ciągu dwóch lat trwania programu przekazano 22 granty na rzecz instytucji zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w całej Polsce.
Akcją objęte są: produkty dla kobiet Always, Discreet, Naturella i Gillette Venus, pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders, Pantene i Wella, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, odświeżacze Ambi Pur, produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice, produkty do higieny jamy ustnej Oral-Bi Blend-a-med oraz produkty Duracell.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy