Kampania „SM – Walcz o siebie”, nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku w kategorii Zdrowie, w maju będzie miała swoją drugą edycję. Rozpocznie się w drugiej połowie maja 2013, w trakcie Międzynarodowego Dnia SM.
Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych. Zakończona w grudniu 2012 kampania społeczna, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności, a wręcz śmierci, łączyła także podmioty zainteresowane problematyką SM. Partnerami zainicjowanej przez agencję TELESCOPE kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ.
W ramach kampanii powstaje 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy, produkowany przez MOJO Films, a reżyserowany przez Bartosza Konopkę (nominowanego do Oscara w 2010 roku za film „Królik po berlińsku”), spot radiowy i printy. Działania ATL będą uzupełniały, tak jak w ubiegłym roku, strona www i Facebook. W spotach występują m.in.: tancerka, uczestniczka „Got to dance” Gabriela Zenka oraz muzyk Jakub „PIETZ” Piecuch.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!