Jaka jest dziś rola wideo online w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie.
„Wideo w sieci” to skierowana do biznesu konferencja prezentująca zalety związane z wykorzystaniem wideo online w komunikacji marketingowej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję dowiedzieć się, jak w nowatorski sposób dotrzeć do swoich klientów oraz co zrobić, by uczynić swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym. Wykład wprowadzający o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i video marketingu poprowadził Jacek Gadzinowski, strateg i zarządzający Smart Way Video. Wśród prelegentów znalazły się takie osoby jak Yuri Drabent, założyciel agencji „Lubię to”, który zaprezentował studia przypadków oraz Jan Zając, założyciel agencji Sotrender, mówiący o tym, jak zmierzyć efekty działań video marketingowych na YouTube’ie oraz w innych mediach społecznościowych.
Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski – współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse.
Relacja z konferencji oraz pełen zapis debaty znajdzie się na stronie www.brief.pl. Powstaje również obszerny raport o wideo online, który ukaże się w kwietniowym wydaniu magazynu „Brief”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych