Firma ubezpieczeniowa PZU SA rozpoczęła wakacyjną kampanię prewencyjną „Resztę opowiem, jak wrócę”. Ma ona promować bezpieczne zachowania na drodze, mówi o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i bezpiecznym powrocie do domu.
Kampania rozpoczęła się 20 lipca teaserem w formie pocztówki z wakacji umieszczonym na billboardach.
Kolejnym etapem jest emisja spotów telewizyjnych, które można będzie zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich. Spoty przedstawiają migawki z wakacji. Elementem łączącym wszystkie historie są słowa na wysyłanych przez urlopowiczów pocztówkach: ” Resztę opowiem jak wrócę” . W zakończeniu spotu kartka z wakacji trzymana jest przez inną, starszą płaczącą osobę. Widzowie mogą się jedynie domyślać zakończenia którejś z historii.
– Celem naszej kampanii prewencyjnej jest wzbudzenie u odbiorców refleksji nad wartością życia, a zarazem jego kruchością. O tym drugim rzadko myślimy w chwilach radości a takie często towarzyszą wakacyjnym podróżom – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii Marketingowej Grupy PZU.
Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć spoty radiowe i akcje przeprowadzane na wybranych stacjach benzynowych, gdzie będzie można otrzymać pocztówki towarzyszące kampanii. Pojawią się również specjalne plakaty z logo kampanii nad dystrybutorami z paliwem oraz reklama na nalewakach do paliwa.
Do najczęstszych przyczyn wypadków drogowych należą niedostosowanie prędkości do warunków ruchu drogowego, nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu, nieprawidłowe wyprzedzanie, wymijanie i omijanie, oraz nieprawidłowe przejeżdżanie przez przejścia dla pieszych. Wszystkie te przyczyny można wyeliminować lub zmniejszyć ich natężenie poprzez zmianę postaw kierowców.
Elementem kampanii jest serwis www.bezpiecznewakacje.pzu.pl przypominający, m.in., o ubezpieczeniach. Dodatkowo będzie przeprowadzony konkurs „Bezpieczne lato” , w ramach którego internauci będą mogli zarekomendować innym propozycję miejsc bezpiecznych dla podróżujących.
Kampania potrwa do 31 sierpnia 2008 r., a finansowana jest z funduszu prewencyjnego PZU.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy