Tesco do swojej charytatywnej akcji na rzecz zwierząt pod hasłem #FOTAdlaPSAKOTA zaangażowało pięciu blogerów, mających pod swoją opieką zwierzęta. Blogerzy wybrali fundacje, które w ich imieniu łącznie otrzymają od Tesco dodatkowe 10 000 zł.
Firma od 7 lat angażuje się w program, którego celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w przetrwaniu zimy. Wcześniej zgromadzone w akcji środki trafiały do schronisk, tym razem pomoc otrzymają fundacje i stowarzyszenia wybrane przez internautów i blogerów. Ambasadorami akcji są: Paweł Bielecki i Elvis – pies rasy Parson Russell Terrier; Iwona Stepajtis i Fado – pies, który wspólnie ze swoimi opiekunami zwiedza Polskę oraz jeździ na wakacje za granicę; Magda Kuflińska oraz Rysiek i Marchewka – dwa rude koty; Anna Samsonowicz i Grappa – mix alaskan malamute i siberian husky oraz Maja Sieńkowska, Maciek Pietrukiewicz oraz Batman i Lucy – para kotów.
W ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA10 organizacji otrzyma środki finansowe, a o ich wysokości zadecydują internauci. Natomiast dodatkowo pięć wybranych fundacji otrzyma jeszcze kwotę 2000 złotych.
Paweł Bielecki (www.pawelbielecki.in) wybrał tarnowską Fundację Zmieńmy Świat, blogerka – Bazyl Lia, czyli Anna Samsonowicz (aprzypinka.pl) FundacjęPrimum z województwa mazowieckiego, blogerzy Maja Sieńkowska (www.wieczniezaczytana.pl) i Maciej Pietrukiewicz (Boomer – wszedoblogerski.blogspot.com) krakowską Fundację Stawiamy na Łapy, Iwona Stepajtis (psiewedrowki.pl) warszawską FundacjęPsiegrane marzenia oraz Magda Kuflińska (rudomi.pl) toruńskie Hospicjum dla Kotów Bezdomnych.
Akcja rozpoczęła się 22 stycznia i potrwa do 11 lutego 2015 roku.I nternauci wykonują zdjęcia ze swoim czworonożnym przyjacielem i publikują je za pomocą aplikacji znajdującej się na stronie www.fotadlapsakota.pl. W ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA przesłano ok. 2000 zdjęć pupili. Wśród nich są głównie psy i koty, ale także papugi, króliki, świnki morskie i jeże. Na każde przesłane zdjęcie można oddawać swoje głosy. Następnie jury konkursu spośród finalistów wybierze dziesięć najbardziej kreatywnych fotek. Laureaci akcji #FOTAdlaPSAKOTA zostaną nagrodzeni bonami od firmy Tesco, a dodatkowo każdy autor najlepszego zdjęcia wybierze organizację, któraotrzyma środki finansowe na pomoc dla swoich podopiecznych. Zwycięzcy konkursu #FOTAdlaPSAKOTA rozdysponują 35 tys. zł. Kwota ta pochodzić będzie z zysku ze sprzedaży karmy marki własnej Tesco.
W akcji uczestniczą lokalne fundacje i stowarzyszenia, które w skuteczny sposób pomagają i zwracają uwagę na mniej znane problemy, jak pomoc starym zwierzętom, ptakom czy jeżom. Wśród nich są: Stawiamy na Łapy, Czarna Owca Pana Kota, Fundacja Azyl Nadziei, Fundacja Felis, Stowarzyszenie Chełmska Straż Ochrony Zwierząt, Fundacja Primum, Fundacja Zmieńmy Świat, Kocie Hospicjum, Psiegrane Marzenia, Fundacja Pomocy Zwierzętom Chatul.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy