Klienci warszawskiego Hard Rock Cafe mogą od 11 marca kupić specjalny pin, z którego część dochodu będzie przekazana na cele statutowe Fundacji Dzieci Niczyje. Limitowana kolekcja pinów powstała, aby wesprzeć działania FDN, która walczy z przemocą wobec dzieci.
Sieć HRC od lat produkuje piny, które cieszą się zainteresowaniem ze strony kolekcjonerów. Projektując pin dla Fundacji chcieliśmy podkreślić cel jej działań, czyli szczęśliwe dzieciństwo bez przemocy. Cieszymy się, że możemy w ten sposób zwrócić uwagę naszych klientów na problem krzywdzenia najmłodszych. Jednocześnie dajemy im możliwość przyłączenia się do walki o uśmiech dziecka – mówi Joanna Krobicka, marketing manager HRC Warsaw.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo