Lato sprzyja spędzaniu czasu na odkrytych basenach. A tam czyha zagrożenie nie tylko z dołu (ryzyko utonięcia w wodzie), ale i z góry. Nowotwory skóry, zwłaszcza czerniak, mogą być efektem braku odpowiedniego zabezpieczenia przed słońcem.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie amerykańskiej organizacji National Skin Cancer Awareness, przypomina o tym w niesłychanie prosty sposób – za pomocą efektownych naklejek umieszczanych na dnie publicznych pływalni:
Zdjęcia tak „spreparowanych” basenów posłużyły następnie jako printy publikowane w mediach tradycyjnych i cyfrowych.
O innej kampanii społecznej poświęconej profilaktyce raka skóry, która miała premierę w ostatnim czasie, pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Monster Melanoma Pool Decals
Czas:
2024.5
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
National Skin Cancer Awareness
Media:
experiential, print
Wykonawca:
Boundless Life Sciences Group
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję