Połowa ludzi, u których zdiagnozowano chorobę nowotworową, boi się powiedzieć o tym swojemu pracodawcy. Każdy przypadek z powyższych pięćdziesięciu procent to osobista tragedia i cierpienie.
W ramach inicjatywy Working With Cancer powstała kampania społeczna, mająca na celu promowanie idei wsparcia osób chorych na raka w najtrudniejszym dla nich momencie w miejscach pracy. Bohaterów filmu – od wysokiej klasy specjalistów po robotników, od szefów korporacji po kasjerki w supermarkecie – oglądamy w sytuacji, gdy znają już swoją diagnozę, ale jeszcze nikomu o niej nie powiedzieli. Wszyscy zachowują się jak gdyby nigdy nic: rozmawiają, uśmiechają się. Dosłownie „robią dobrą minę do złej gry”. W sytuacji gdy najbardziej ze wszystkiego potrzebują spokoju, wsparcia i zrozumienia, są ze swoją chorobą zupełnie sami. Zarówno przejmujący film jak i cała kampania zostały wysoko ocenione przez branżę, czego efektem jest główna nagroda podczas tegorocznej edycji Clio Awards:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej