Firma Patagonia, producent odzieży i obuwia do sportów na świeżym powietrzu, podała, że w jej najnowszej kolekcji odzież puchową wyprodukowano wyłącznie z użyciem puchu spełniającego standardy TDS (Traceable Down Standard – puch, którego pochodzenie jest znane). Oznacza to, że nie był on pozyskiwany z żywych gęsi, jedynie z tych, które zostały już wcześniej zabite na mięso, a na farmach, z których pochodziły, nie stosowało się metod karmienia siłą. Podczas procesu czyszczenia puchu jest on oddzielony tak, by do kurtek firmy trafiał wyłącznie ten spełniający standardy.
Firma zleciła wyprodukowanie animacji promocyjnej, która została wyświetlona na YouTube od 29 października prawie milion razy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo