Reklama wprawdzie komercyjna, ale odnosząca się do problemu społecznego. Odpowiedzią na niski przyrost naturalny w Danii mają być podróże, w trakcie których pary poczną dziecko. Zróbcie to dla Danii – zachęca akcja reklamowa jednego z duńskich biur podróży.
Twórcy powołują się na badania, według których 10% duńskich dzieci było poczętych w trakcie urlopu rodziców; terapeuta dodaje, że podczas wakacji wzrasta wzajemne zainteresowanie partnerów. Biuro podróży Spies Rejser zachęca do wykupywania wycieczek „zniżką owulacyjną” (kobietom, które podczas rezerwacji podały datę ostatniej miesiączki, podawany jest najkorzystniejszy pod względem zajścia w ciążę termin wyjazdu) oraz konkursem – pary, które udowodnią, że poczęły dziecko podczas urlopu, mają szanse na wygranie trzyletniego zapasu pieluch oraz rodzinnej wycieczki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!