Auchan Polska rozpoczął sprzedaż zeszytów, których zakup wspiera program Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej. Do 10 września, za symboliczną złotówkę klienci w całym kraju mogą pomóc w zbieraniu środków na dożywianie dzieci. Celem akcji jest zakup 20.000 posiłków.
Problem niedożywienia dotyka w Polsce nadal wiele dzieci. Program Pajacyk powstał, aby zmniejszać ich liczbę. Najedzone dzieci mają więcej energii do nauki, chętniej sięgają po książki, czują się też bezpieczniej. To poczucie bezpieczeństwa kosztuje 2,5 zł, bo taka jest średnia cena jednego posiłku. Obecnie Pajacyk dożywia 3.849 dzieci w 151 placówkach.
Paulina Bandura – lokalny koordynator Pajacyka wyjaśnia genezę pomysłu: Zakup zeszytu to prosty sposób wsparcia naszego programu. Sprzedając je w hipermarketach, liczymy na dotarcie do dużej liczby osób. Chcemy nie tylko zebrać środki na dożywianie dzieci, ale też przypomnieć o problemie. Podkreśla, że wybór terminu nie był przypadkowy: Zależy nam, aby uświadomić, że są dzieci, które 1 września nie tylko nie będę miały nowych zeszytów, ale i śniadania.
Auchan Polska jest partnerem Pajacyka od ponad 3 lat. W tym czasie ufundował 60.000 obiadów dla dzieci. Wspiera także kampanię wodną PAH Woda pitna polegającą na budowaniu studni w Afryce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy